Altijd op de hoogte.

Actueel

De zoekoptie Voice Search de trend van 2018

Google is begonnen als zoekmachine, maar is veranderd in een antwoordmachine. Voice search is de nieuwe manier om te zoeken in de zoekmachine. Zoeken middels het invoeren van zoekopdrachten behoort...

Meer lezen
Actueel

Verschillende zoekopties voor verschillende apparaten

Voor iedere organisatie die gebruik maakt van de gedigitaliseerde wereld is het van belang om zo goed mogelijk online gevonden te worden. Zoals al eerder in de blog beschreven is gaat het hierbij om...

Meer lezen
Actueel

De wetswijziging van WPB naar AVG

Vanaf 28 mei 2018 is de wet bescherming persoonsgegevens (WPB) niet meer van toepassing, maar er een wetswijziging naar de wet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Wanneer men over deze...

Meer lezen
Actueel

5 nieuwe functies van LinkedIn

Het nieuwe jaar is weer van start gegaan en jij hebt je content- en marketingstrategie alvast uitgestippeld. Heb je ook nagedacht over de nieuwe functies van LinkedIn? Dit jaar gaan er namelijk een...

Meer lezen
Actueel

Tijdelijke verhuizing

Vorige week donderdag, 18 januari, zullen we niet snel vergeten. De storm heeft ons onderkomen op de woonboot in Rotterdam helaas onherstelbaar beschadigd. We hopen van harte dat de...

Meer lezen
Actueel

In zeven stappen succes behalen met een chatbot!

Wie de afgelopen maanden heeft opgelet wat de experts verwachten van de trends op social media gebied in 2018, heeft het woord chatbots vast zien vallen. Een goede communicatieprofessional is altijd...

Meer lezen
Conversie

Display advertising: vier redenen om het in te zetten!

Display advertising: het is een integraal onderdeel van marketing in de breedste zin van het woord. Het is een belangrijke manier voor bedrijven om meer te halen uit hun online identiteit. Display...

Meer lezen
Conversie

E-mailcampagne starten? Meten is de sleutel naar succes!

E-mail is al jaren één van de belangrijkste kanalen die ingezet kan worden voor online marketing. Dat komt doordat je met een e-mailcampagne grote successen kunt behalen. Maar hoe dan precies? En...

Meer lezen
Zoekmachines

Langere meta descriptie in Google

Wanneer je een meta descriptie moet schrijven, breekt het zweet je uit en begint je hart sneller te kloppen. Hoe verwerk ik in hemelsnaam zóveel informatie in zó weinig tekens? Komt deze situatie...

Meer lezen
Zoekmachines

Zo optimaliseer je content voor SEO en conversie

Heb je een bedrijf en ben je geïnteresseerd in hoe je als bedrijf content moet schrijven die zowel geoptimaliseerd is voor een goede vindbaarheid in de zoekmachines, als interessant is voor de...

Meer lezen
Ik wil meer omzet

    Ik wil meer omzet.

    Wij geven graag vrijblijvend advies over het genereren van meer omzet voor jouw bedrijf.

    Bedrijfsnaam*

    Naam*

    Telefoonnummer*

    Ook online succes?

    Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
    We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.