Stel, uw klant heeft een dringende vraag in het weekend maar uw kantoor is gesloten. Meestal wordt er dan een e-mail gestuurd met daarin zijn of haar vraag. Deze wordt pas na het weekend gelezen en...
Het “probleem” met reclame is vaak dat het alleen maar gaat om de informatieoverdracht. De focus ligt meer op het informeren en niet zo zeer op het inspireren. De boodschap overbrengen aan de...
Ben je de nieuwe Bill Gates? Wil je dat je bedrijf blijft groeien, maar heb je nog wat hulp nodig met het opzetten van uw online promotiekanalen? De oplossing ligt dichter bij dan gedacht. Ieder...
Neuromarketing? Waar u ook gaat of staat overal vinden wij tegenwoordig reclame. Van de traditionele reclameborden langs de weg en in de bushokjes tot aan de onlinemarketingkanalen die nu gebruikt...
Search Engine Advertising (SEA) is in de afgelopen jaren heel wat veranderd, mede dankzij de introductie van de zogenaamde Extended Text Ads, tablet biedingen en Mobile Advertising. Daarbij zijn er...
Banner blindness wordt ook wel bannerblindheid genoemd. Banner blindness is eigenlijk het resultaat van een onderzoek waaruit men concludeerde dat online banners niet of nauwelijks gezien worden....
...
E-mailmarketing is een effectieve manier om doelgericht promotie te verspreiden onder (potentiële) klanten. De kracht van marketing via e-mail ligt vooral in de focus op mensen (of bedrijven)...
Het beste halen uit uw website met Call To Actions Het online succes van een website is ongetwijfeld afhankelijk van hoe aantrekkelijk een website overkomt op bezoekers en klanten. Als eigenaar van...
De veiligheid van websites wordt steeds belangrijker. Sinds januari 2017 is er een belangrijke wijziging van kracht waarin Google aangeeft of een website wel of niet veilig is. Dit betekent dat u...
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.