Google Ads is een snelle en effectieve manier om potentiële bezoekers en/of klanten te bereiken. Je kunt door middel van adverteren met Ads een grote markt aanboren aangezien 95% van alle internetgebruikers via Google zoekt. Dutch Blue kan je helpen om een rendabele en effectieve Ads campagne op te starten. Wij creëren de beste campagnes en je bepaalt zelf het budget.
Hoe werkt Google Ads.
De posities van jouw Google Ads advertenties in het zoeknetwerk wordt bepaald door twee belangrijke factoren, namelijk het bod op het woord en de kwaliteit van de campagne. De Google Ads specialisten van Dutch Blue zorgen voor de optimale balans tussen beide factoren.
Met het inzetten van relevante zoekwoorden zorgen wij ervoor dat de kans op een conversie toeneemt. Een conversie is bijvoorbeeld een aankoop in een webshop, een aanmelding voor een nieuwsbrief of het invullen van een contactformulier. Daarbij is een andere manier om jouw doelgroep te bereiken is door het displaynetwerk te gebruiken.
Bel mij terug.
Bel ons op 085 – 486 57 20 of vul het onderstaande formulier in. Wij bellen u z.s.m terug!
Door het display netwerk te gebruiken kan je met beeldadvertenties bezoekers op verschillende websites bereiken. Zo worden de advertenties in het display netwerk vooral gebruikt om de naamsbekendheid van de adverteerder te vergroten. Tot slot kan remarketing gebruikt worden om eerdere bezoekers van de webwinkel of website opnieuw te benaderen.
Succesvol adverteren met Google Ads in samenwerking met Dutch Blue.
Wij onderscheiden ons door Ads Certified Professionals te gebruiken voor de campagnes van al onze klanten. Door onze praktijkervaring met Google Ads campagnes in verschillende branches kunnen vrijwel elke klant helpen met hun Google Ads campagnes.
Zou je graag willen weten wat de Google Ads specialisten van Dutch Blue voor je kunnen betekenen? Succesvol adverteren met Google Ads start met bouwen van succesvolle campagnes door onze specialisten. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.