AutoStrada Roosendaal is opgericht om ‘het occasion bedrijf’ van Roosendaal en omstreken te worden. AutoStrada staat letterlijk voor ‘weg zonder conflicten’. En dát is de belofte die zij aan haar klanten doet. Het is de missie van Jack Burremans, oprichter van AutoStrada Roosendaal, om u op een eerlijke en deskundige manier te begeleiden bij de aankoop van uw auto.
De wensen van AutoStrada waren om o.a. een verbeterde website te creëren, die zou passen bij hun wensen en behoeftes. De belangrijkste taak was om ervoor te zorgen dat de voorraad altijd up-to-date op de website getoond kon worden. Ook moest het een intuïtief ontwerp zijn, waardoor klanten zonder moeite online afspraken kunnen maken. Het was ook nodig om een duidelijke, treffende huisstijl te ontwikkeld.
Dutch Blue heeft samen met AutoStrada Roosendaal een systeem ontwikkeld, waarbij de voorraad altijd up-to-date is middels een koppeling met het online voorraadsysteem RDC InMotiv. Door diverse filteropties en heldere structuur kan een bezoeker gemakkelijk een geschikte occasion vinden en vervolgens direct online een afspraak maken voor een proefrit of het inruilen van zijn of haar auto.
Een consistente huisstijl zorgt voor herkenning en straalt professionaliteit uit. De volledige huisstijl van AutoStrada Roosendaal is doorvertaald in zowel alle off- als online communicatie-uitingen. De 6 zekerheden, wat AutoStrada Roosendaal dé occasion specialist maakt, worden zowel in de showroom als op de website duidelijk gecommuniceerd.
Net als AutoStrada Roosendaal zorgen wij ook voor een weg zonder conflicten en denken wij altijd in oplossingen. Ook bij ons staat de klant écht op nummer 1. Voor AutoStrada Roosendaal hebben wij tevens de bedrijfsfotografie verzorgd. Dat wij voor totale ontzorging gaan, bewijst de foto hiernaast wel.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.