Conversie optimalisatie - Verhoog je online rendement.
Home > Conversie optimalisatie – Verhoog je online rendement
Bezoekers van je website die rendement opleveren. Is dat niet de droom van elke ondernemer? Vaak is er online veel meer uit een website of webshop te behalen dan in eerste instantie wordt gedacht. Onze online marketeers houden zich voortdurend met dit onderwerp bezig en zijn dagelijks bezig om de online posities van ondernemers te versterken. Dit zorgt voor betere resultaten. Hoe hoog is jouw online rendement?
Wat is conversie optimalisatie.
Conversie optimalisatie focust zich op het verhogen van je online rendement. Dit betekent dat bezoekers van je website of webshop zoveel mogelijk rendement opleveren. Deze materie is soms best ingewikkeld, vooral omdat er constant ontwikkelingen zijn op dit vlak. Feit blijft echter dat je website of webshop pas echt interessant wordt als je er geld aan gaat verdienen. Dit realiseer je alleen door een toename aan kwalitatieve leads.
Wat is de conversie van jouw website.
Bij conversie optimalisatie draait alles om het leadproces. Het inrichten van dit proces inclusief het implementeren van diverse softwaretools is nodig om bezoekers daadwerkelijk klant bij je te laten worden. Het feit dat mensen je website hebben gevonden is natuurlijk al een pluspunt. De kunst is echter ook om bezoekers vast te houden met als doel je producten of diensten af te nemen. De gemiddelde conversie van een website ligt tussen de 2 en 3 procent. Dit betekent dat de overige 97 procent slechts een bezoek brengt en niet daadwerkelijk in actie komt.
Bel mij terug.
Bel ons op 085 – 486 57 20 of vul het onderstaande formulier in. Wij bellen u z.s.m terug!
Hoe bezoekers ook daadwerkelijk klant worden.
Vaak is de oplossing voor dit probleem eenvoudiger dan je denkt. Slimme ondernemers realiseren zich dat niet elke bezoeker direct een aankoop doet. Het opbouwen van een vertrouwensband is een kostbare investering, maar wel de moeite waard. Het is daarom belangrijk je niet alleen te focussen op bestellingen, maar ook je doelgroep te informeren via een nieuwsbrief of zakelijke blog. Daarmee laat je zien dat je autoriteit bent in jouw vakgebied en bereik je ook nog eens de groep mensen die niet direct een aankoop doet in jouw webwinkel.
Hoe verbetert de conversie van je website.
U kunt de conversie van je website verbeteren dankzij het doorvoeren van een aantal slimme stappen. Wij geven je alvast een aantal praktische tips:
Blijf testen en meten voor de allerbeste resultaten
Waar begin ik.
Wellicht duizelt het je een beetje als je bovenstaande informatie goed tot je door laat dringen. Dit is echter niet nodig. Ondernemen is een avontuurlijk proces en hierin ondersteunen wij je graag. Het is onze drive om de conversie van je website te verbeteren. Is je interesse gewekt? Neem dan (vrijblijvend) contact met ons op.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.