De nieuwe generatie, die de aankomende jaren de arbeidsmarkt gaat betreden, volgt op dit moment een studie of heeft net een studie afgerond. Iedereen kijkt met volle verwachting uit naar deze groep. Een generatie die een computer gebruikt bij alles wat ze doet en moeiteloos meegaat met veranderingen binnen de online wereld. Deze generatie voelt zich als een vis in het water als het gaat om nieuwe media. Niet zomaar een nieuwe generatie dus, één met enorme verschillen ten opzichte van de huidige generatie binnen de arbeidsmarkt. Voor een ondernemer is het een hele klus om in de snelheid van deze nieuwe generatie mee te gaan, maar wel noodzakelijk. Want doet u dit niet, bent u een minder aantrekkelijke partij om zaken mee te doen. Hoe pakt u dat slim aan?
Deze nieuwe generatie wordt ook wel Generatie Z genoemd. Het is de groep jongeren die na 1995 geboren is. Wereldwijd gaat om een groep van maar liefst 2 miljard mensen. Generatie Z is een open wereldburger, met grote handigheid in nieuwe media. Opvallende kenmerken van deze nieuwe generatie zijn dat ze zoveel mogelijk social media kanalen tot hun beschikking hebben en advertenties het liefst overslaan. De groep is nog maar weinig bezig met traditionele media. Zij maken vrijwel geen gebruik meer tv, radio en geprinte media. Ze zijn in het digitale tijdperk opgegroeid en vertrouwd geraakt met ongekend veel keuzemogelijkheden. Door het bereiken van de nieuwe generatie, blijft u ook de aankomende jaren succesvol.
U kunt als ondernemer vooral scoren op creatief vlak. Humor, muziek en beroemdheden; dat is waar Generatie Z mee te beïnvloeden is. Daarin is het hebben van keuzevrijheid voor de nieuwe generatie enorm belangrijk. Kies niet alleen voor het zenden van communicatie, maar ga vooral de interactie aan. Generatie Z wil meedenken en meedoen. Kennis en expertise zal minder belangrijk worden, inspiratie en ervaring wordt gewaardeerd! Natuurlijk is Generatie Z ook de mobile-first generatie. De groep is altijd online. Daarin ligt voor u als ondernemer een grote uitdaging. Hoe pakt u dit aan? Gelukkig hoeft u dit niet alleen te doen.
Bel ons op 085 – 486 57 20 of vul het onderstaande formulier in. Wij bellen u z.s.m terug!
De nieuwe generatie is een doelgroep met oneindig veel mogelijkheden. Natuurlijk wilt u hierin samenwerken met een partij die weet wat belangrijk is. Wat maakt de professionals van Dutch Blue geschikt om hierin uw doelstellingen te realiseren?
Wij bij Dutch Blue hebben alles in huis om de vertaalslag te maken naar uw doelgroep. Bevindt uw doelgroep zich in Generatie Z en zoekt u naar manieren om deze effectief te bereiken? Al onze marketeers kennen de kneepjes van het vak en zijn vertrouwd met de doelgroep van 25 jaar en jonger. Dutch Blue weet wat nodig is om een doelgroep te bereiken die in een digitaal tijdperk groot is geworden. Mail of bel ons voor een afspraak of vraag vrijblijvend een offerte aan.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.