Een goed ingerichte productfeed is dé basis voor een effectieve Google Shopping campagne. Eigenlijk is het heel simpel: zonder productfeed is er ook geen Google Shopping mogelijk. Gelukkig voor jou hoef jij dat niet allemaal zelf te regelen. De specialisten van Dutch Blue helpen je graag bij het inrichten van jouw productfeed.
Wat is een productfeed?
Google matcht zoekopdrachten van zoekmachinegebruikers met de informatie die jij hebt opgegeven in de productfeed. Hoe meer details er zijn ingevuld, hoe beter Google kan zorgen dat de zoekopdracht matcht met het juiste product. Wanneer de match goed is en jouw veilingbod goed is ingesteld, wordt jouw Shopping-advertentie getoond. Het is dus duidelijk dat een goed ingerichte productfeed de basis is van al jouw Shopping campagnes. Een productfeed is uiteindelijk een uitdraai van jouw webshop in een txt- of xml-bestand.
Productfeed laten maken door Dutch Blue
Inmiddels hebben onze Google Shopping specialisten veel ervaring in het opzetten van effectieve campagnes. Wij hebben dus al honderden verschillende productfeeds op moeten stellen. Hiervoor gebruiken wij speciale tools om het proces zo effectief mogelijk te laten verlopen.
Maak je gebruik van de dienstverlening van Dutch Blue en richten wij jouw productfeed in? Dan ben je verzekerd van een team van specialisten die ervoor zorgen dat jij het optimale resultaat behaald uit de advertentiecampagnes.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.