Je wilt in contact komen met een persoon binnen een bedrijf die beslissingsbevoegd is om diensten of producten af te nemen. Deze persoon werkt bij een grote multinational op inkoopafdeling, werkt al minimaal 3 jaar bij het bedrijf en kan er ervoor zorgen dat je een gigantische groei doormaakt met je bedrijf. De oplossing: LinkedIn advertising!
Met een zorgvuldige LinkedIn campagne kan je vrijwel iedereen bereiken. Dutch Blue heeft ruime ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van een LinkedIn advertentiecampagne. Wil jij in contact komen met die ene persoon binnen een bedrijf? Onze LinkedIn Advertising specialisten helpen je hier graag bij!
Onze LinkedIn Advertising specialisten helpen je bij:
Targetting
Een goede campagne valt of staat met het identificeren van de doelgroep en het bedenken van de juiste strategie.
LinkedIn Campagne
Uiteindelijk is het van belang dat de campagne visueel aantrekkelijk is en dat de doelgroep op een efficiënte manier bereikt wordt.
Analyse & Bijsturing
Een campagne zal constant gemonitord moeten worden. Voor het optimale resultaat zal er af en toe bijgestuurd moeten worden. Wij gaan voor een data-gedreven aanpak.
Rapportage op maat
Je wilt natuurlijk weten wat onze campagnes opleveren. Dit doen wij door periodiek overzichtelijke rapportages op te leveren.
In contact komen met invloedrijke personen die van belang zijn voor jouw business met LinkedIn advertising?
LinkedIn is hét platform als je in contact wilt komen met een grote groep invloedrijke professionals. Elk bedrijf of ondernemer zal het vast herkennen: die ene persoon bij dat grote bedrijf is jouw gouden ticket en is van groot belang voor het succes van jouw bedrijf. Je wilt niet anders dan in contact komen met deze persoon om hem of haar te kunnen overtuigen van jouw product.
Onze LinkedIn ads specialisten helpen je hierbij en zorgen ervoor dat jouw boodschap op een juiste manier overkomt. Meer leads genereren, nieuwe volgers inspireren of nieuwe klanten binnenhalen? Vraag een kennismakingsgesprek aan en kom erachter hoe wij dit voor je kunnen realiseren.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.