De Roosevelt Kliniek is een zelfstandig behandelcentrum voor gynaecologie en dermatologie. Het medische team levert hoogwaardige, verzekerede poliklinische zorg. De diverse specialisten houden de kennis constant op peil door bijscholingen en aanvullende opleidingen waardoor zij altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen.
De doelstelling van de Roosevelt Kliniek was meer resultaat halen uit een hernieuwde, overzichtelijke website. Daarnaast moest de website een mooie weerspiegeling zijn van het persoonlijke gevoel en de service wat de Roosevelt Kliniek zo kenmerkt. Op die manier zouden bestaande én nieuwe voelen klanten zich meer verbonden en prettiger bij de kliniek.
Waar de specialisten van de Roosevelt Kliniek zich constant ontwikkelen en hierdoor up-to-date blijven, moest de website dit ook gaan doen. Dutch Blue heeft de website daarom onder handen genomen en op effectieve wijze behandeld met als doel meer online succes voor de kliniek. De website is op nieuw ingedeeld en de homepage is veel overzichtelijker gemaakt. De informatie die het medische team wil delen met de patiënten is nog steeds terug te vinden op de website, maar nu via uitklapbare vragen op de desbetreffende pagina.
Door het gebruik van nieuwe foto’s en quotes van de patiënten is het persoonlijke karakter en de kwaliteit van de kliniek veel meer naar voren gekomen. Met deze website is een goede basis gelegd vanuit waar er verder gewerkt kan worden aan het online succes van de Roosevelt Kliniek middels SEO en SEA. Daarnaast zijn er door het opzetten van diverse campagnes rondom de expertise gebieden van de kliniek al diverse nieuwe patiënten bij de kliniek terecht gekomen!
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.