Uw website met mooie huisstijl staat als een huis, de online marketing campagne betaalt zich uit, en dan? Is je organisatie wel klaar voor de drukte door het online succes? Vaak zien wij dat wanneer de eerste plannen zijn uitgevoerd en met tevredenheid zijn ontvangen, het bedrijf nog niet klaar is voor de drukte die dat met zich mee brengt.
Door de 10 jaar ervaring in online succes zijn wij inmiddels veel meer dan slechts website bouwers. De samenwerking die wij aangaan stopt dan ook niet als de website of webshop online staat, of als de online marketing campagne het gewenste resultaat oplevert. Integendeel, stel je bijvoorbeeld voor dat je meer leads ontvangt dan je organisatie aan kan. Wij zijn bereid om onze kennis in te zetten en je te assisteren om deze leads tot verkoop aan te zetten, dit kunnen wij zelfs volledig van je overnemen. Je online strategie heeft een chatfunctie nodig om conversie te verhogen, maar je hebt daar niet de FTE’s beschikbaar voor? Dit vangen wij dan voor je op. Dit, en nog veel meer, noemen wij e-business solutions & operations, je staat versteld van wat wij voor je kunnen betekenen.
”Door de automatisering die Dutch Blue voor ons heeft ingezet, hebben wij niet meer FTE’s moeten aannemen maar kwam dit volledig in handen van Dutch Blue”
De samenwerking tussen Dutch Blue en haar partners stopt dus niet bij het ontwikkelen van een website. Zo hebben wij voor FMTC, een bedrijf waar wij een zeer intensieve relatie mee onderhouden, een boekingsmodule op maat ontwikkeld. Deze module laat zowel voor de consument als voor FMTC de planning op een soepele manier verlopen. Ook alle facturatieprocessen zijn via deze module geautomatiseerd. Dit bespaart FMTC niet alleen veel tijd, maar ook veel extra personeel.
E-business solutions & operations biedt je bedrijf een mogelijkheid om budget te besteden aan verdere groei, met de strategische visie van een online marketingbureau. Verschillende cases op onze website geven je inzicht in onze toegepaste werkzaamheden.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.