Online communicatie is overtuigen en een onderscheidend vermogen is hierbij enorm van belang. Als je zelf een website of webshop bezoekt en je vindt niet meteen waar dat je naar op zoek bent, dan is de kans groot dat je verder gaat zoeken bij de concurrent. Zo werkt dit ook bij jouw klanten. Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat onze hersenen slechts drie seconden nodig hebben om te beslissen of een website of webshop de juiste is. Onze hersenen baseren deze beslissing op online communicatie: een goede strategie is dus van levensbelang voor jouw online succes.
Denk als je bezoeker.
Kruip in de huid van de bezoeker om je online communicatie succesvol in te zetten en stel uzelf een aantal vragen:
Spreekt de stijl mij aan?
Kan ik eenvoudig vinden wat ik zoek?
Word ik door de site heen geleid of raak ik verdwaald in een doolhof van losse pagina’s?
Dit zijn allemaal vragen die je bezoeker zichzelf stelt in die eerste drie seconden. Wanneer de bezoeker je website of webshop bezoekt, dan wil hij direct op de juiste pagina terecht komen. Dit kun je meenemen bij de ontwikkeling van je website. Wij adviseren je dan ook graag op het gebied van online communicatie, maar staan je ook terzijde als het om een gebruiksvriendelijke website gaat.
Bereik met online aanwezigheid.
Wat wil je eigenlijk bereiken met de online aanwezigheid? Als je hier een antwoord op hebt, dan heb je meteen de basis om je online communicatie succesvol te maken. Wij maken gebruik van de online strategie en de positionering. Er wordt gekeken welk communicatiemiddel het beste bij je doel past. Daarbij heb je de keuze uit primaire online communicatiemiddelen zoals een website, webshop, of online platform, of secundaire online communicatiemiddelen zoals relevante social media kanalen, e-mail marketing, applicaties en landingspagina’s. Alles geheel in stijl van jouw organisatie.
Het doorvoeren van je huisstijl in de online communicatie draagt bij aan een professionelere look en bredere herkenning van je organisatie. Vraag daarom direct een offerte aan, zodat we je kunnen laten zien wat we kunnen betekenen.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.