Zoekwoorden zijn de sleutels tot online succes. Je kunt je klanten al beïnvloeden, nog voordat deze op de website of webshop terecht komen. Dit doe je met een goede positie in de zoekmachines. Hoe zeker ben je van een goede plek in de zoekmachines? De basis van SEO of zoekmachine optimalisatie ligt in het gebruiken van de juiste zoekwoorden. Het zijn woorden die jouw potentiële bezoekers invullen in de zoekmachine om te vinden wat zij zoeken. Sluit jouw content aan op de zoekwoorden die je doelgroep gebruikt?
Kwaliteit boven kwantiteit.
Om er achter te komen hoe jouw klanten zoeken naar informatie, is onderzoek nodig. Wij onderzoeken voor je welke trefwoorden je klanten gebruiken om de juiste informatie te verzamelen. Wanneer je de juiste zoekwoorden gebruikt voor je website, heb je de grootste kans om de meeste relevant bezoekers naar je website te krijgen. Daarbij gaat het niet over de hoeveelheid bezoekers, maar om de relevantie van bezoekers. Wij kijken tijdens het zoekwoorden onderzoek samen naar welke zoekwoorden geselecteerd worden die voor jou relevant zijn en waar je op gevonden wilt worden. Dit wordt vervolgens gecombineerd met het gedrag van de bezoekers.
Inhoud SEO zoekwoorden onderzoek.
Het SEO zoekwoorden onderzoek gebeurt aan de hand van:
• Je behoeften en wensen
• Je producten / diensten
• De gebruikte zoekwoorden van de huidige bezoekers
• Veelgebruikte relevante zoekwoorden
• Het huidige gebruik van de relevante zoekwoorden in de content op de website
• De zoekwoorden die door jouw directe concurrenten worden gebruikt
Geen eieren voor je geld kiezen.
Het gaat er bij de zoekwoorden om waar je klant op zoekt, maar ook in hoeverre je je onderscheidt van je concurrent. Als het zoekwoordenonderzoek is uitgevoerd nemen wij de zoekwoorden mee naar de volgende stap, de activatie. Hier gaan we jouw website door middel van de gekozen zoekwoorden optimaliseren. Hierdoor word je beter gevonden in de zoekmachines. Interesse? Vraag nu naar de mogelijkheden of vraag geheel vrijblijvend een offerte aan.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.