Gemeente Lansingerland is een dynamische en ondernemersvriendelijke gemeente die veel te bieden heeft aan zowel haar bewoners als de ondernemers. Op zoek naar een partij die kon helpen met het vergroten van de digitale betrokkenheid van (potentiële) bewoners en (potentiële) ondernemers in haar gemeente koos gemeente Lansingerland voor Dutch Blue.
Dutch Blue heeft een uitgebreid pakket aan diensten waarmee de betrokkenheid van zowel (potentiële) bewoners als (potentiële) ondernemers met de kanalen van gemeente Lansingerland vergroot kunnen worden.
De strategie is in twee fasen opgezet waarbij in de eerste fase onder intensieve begeleiding en ondersteuning van Dutch Blue de social media en online marketing strategie wordt ingezet, waarna de gemeente uiteindelijk zelfstandig aan de slag kan.
Naast het vergroten van betrokkenheid op sociale media, zal er door ons ook intensief gewerkt worden aan de vernieuwing van het ondernemersplatform van gemeente Lansingerland.
Naast het opzetten en ondersteunen van de social media strategie zal Dutch Blue zich richten op de online marketingcampagne met behulp van Google AdWords en het actief retargetten van bezoekers van het ondernemersportaal en de website.
Vanaf medio mei wordt gestart met het project. De werkzaamheden zijn ook terug te vinden in ons portfolio, samen met werkzaamheden die wij voor andere van onze klanten hebben verricht.
Mocht u zelf ook van plan zijn uw website onder handen te laten nemen en uw online vindbaarheid te verbeteren, schroom dan niet en neem contact met ons op. Wij gaan graag met u om tafel en kijken samen met u hoe wij uw online strategie vorm kunnen geven en u hierin professionele ondersteuning kunnen bieden.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.