Online marketing wordt steeds belangrijker. De verwachting is dat in 2015 ruim de helft van het marketing budget van een onderneming naar online marketing gaat. Internet maakt marketing effectiever, de doelstellingen kunnen met minder inspanningen (en dus minder budget) worden behaald.
Het doel van marketing is om de klant zo goed te kennen en te begrijpen dat het product of dienst bij de klant past en zichzelf verkoopt. Online marketing is eigenlijk niet anders en borduurt hier als het ware op verder. Wij, als online marketing bureau, willen de klant daarom ook zo goed mogelijk kennen en begrijpen.
Het begint en eindigt zeker niet bij enkel een mooie website. Laat een website ontwikkelen die uw klant aanspreekt en laat deze worden gevonden door uw klant. Hoe? Wij online marketing bureau Dutch Blue, helpen u hierbij graag.
Joeri (bekijk Joeri op LinkedIn) is al sinds zijn twaalfde bezig met internet en heeft in 2009 Dutch Blue opgericht tijdens zijn studie International Business Administration aan de Universiteit van Tilburg. Hij staat bekend als online marketing expert en ondernemer pur sang.
Met het team van Dutch Blue met inmiddels 14 knappe koppen heeft Joeri meegewerkt aan verschillende online marketing projecten voor onder andere Hitachi, Sunnery James & Ryan Marciano en nog veel meer.
Klik hier om contact met ons op te nemen. Geen zorgen, niet alles moet online, u kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen op 085 – 486 57 20.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.