Voordat je de keuze maakt wie de webshop ontwikkeling mag uitvoeren, heb je al bergen werk verzet. Onderdelen van je plan omvatten: marktonderzoek, doelgroep omschreven, positionering bepaald, betalingsmethode onderzocht, de eerste producten ingekocht, om vervolgens offertes aan te vragen bij webbouwers.
Herken je, dat je alle offertes voor het bouwen van jouw webshop als appels met peren moet vergelijken? Dat komt omdat het bouwen van een succesvolle webshop maatwerk is.
Webshop ontwikkeling: Een goede strategie levert een succesvolle webshop op.
Net als voor een website geldt ook voor het creëren van een webshop, dat de ontwikkelingsfase heel belangrijk is. Dutch Blue heeft alle online marketing disciplines in huis om je hierbij te helpen.
We ondersteunen je bedrijf niet alleen met een uitstekend technisch platform en een gebruiksvriendelijk CMS, maar we weten ook jouw onderscheidende vermogen online herkenbaar neer te zetten in de vorm van conversie-gerichte tekst, afbeeldingen, buttons, koppelingen naar social media en andere functionele platformen zoals een CRM-systeem of betaalsysteem.
Online ondernemers besteden veel tijd aan hun webshop. Dat weten we. Daarom nemen we je graag werk uit handen en kunnen naast het ontwikkelen van jouw webshop ook samen werken aan het vertrouwen van je klanten en jouw online succes door je te helpen met een SEO-strategie, SEA (online advertising) en social media.
Ben jij van plan een online webwinkel te beginnen? Of wil je meer halen uit je huidige webshop? Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten. Wij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.
Veelgestelde vragen.
Wat zijn de kosten voor een webshop bij jullie?
Uiteraard hangt dit van veel factoren af, na een goed gesprek kunnen we hier al snel een goede inschatting maken wat de kosten zullen zijn. We zijn zeker niet de goedkoopste, we maken maatwerk websites waardoor ze veilig, snel en schaalbaar zijn. Een van de belangrijkste pijlers die wij hanteren bij het design & de ontwikkeling van de webshop is conversie. Uiteindelijk heb je een website omdat je wilt dat bezoekers actie ondernemen. Of je nu wel of niet aan de gang wilt met online marketing na de oplevering van de website. Tijdens de ontwikkeling installeren we diverse pixels en tools in de code die er straks voor zorgen dat we nauwkeurig kunnen achterhalen wie jouw doelgroep is, wat ze op jouw website doen en waarmee we de bezoeker nog sneller kunnen laten converteren. Natuurlijk wil je weten wat jouw website kost, maar wij vinden het net zo belangrijk om in de eerste fase in kaart te brengen wat de website jou op kan gaan leveren.
Kan ik een webshop koppelen aan een kassasysteem?
We hebben veel ervaring met het koppelen van de webshops met Lightspeed bijvoorbeeld. Ja dit kan dus. Hierbij is het van belang dat je goed advies krijgt bij het maken van een keuze voor een kassasysteem. Heb je er al één dan is het zaak goed te kijken naar de specificaties.
Kan ik een webshop koppelen aan een kassasysteem?
Dit kan zelfs een voordeel zijn, je weet waarschijnlijk heel goed wat je niet meer wilt doordat je tegen zaken aan bent gelopen. In sommige gevallen kunnen we de bestaande webshop migreren en in sommige gevallen is het (kosten) efficiënter om een nieuwe webshop te ontwikkelen.
Ik heb al een webshop is dat een probleem?
Dit kan zelfs een voordeel zijn, je weet waarschijnlijk heel goed wat je niet meer wilt doordat je tegen zaken aan bent gelopen. In sommige gevallen kunnen we de bestaande webshop migreren en in sommige gevallen is het (kosten) efficiënter om een nieuwe webshop te ontwikkelen.
Kunnen jullie onze webshop ook hosten en beheren?
Sterker nog het is ons advies om dit door ons te laten doen. Hoe lekker is het als je een probleem hebt met je webshop dat je een expert hebt naar wie je kunt bellen, en die het probleem voor je oplost zonder dat je op zoek moet naar allerlei inloggegevens. Daarbij is het onze ervaring dat men vaak het verschil niet weet tussen een domein-, hostingprovider en de websiteontwikkelaar. Met een betaalbaar onderhoudscontract ontzorgen wij je als er een storing (waarschijnlijk merk je dit zelf niet eens) is en voeren we updates uit.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal. Wat doet jouw organisatie en welke missie heb je?
We nemen graag met je door welke online successen voor jou in het verschiet liggen en hoe wij je kunnen helpen scoren.